31 ژانویه

لومینیرز دندان

لومینیزر دندان یکی از روش های درمانی دندانپزشکی زیبایی می باشد. که برای اصلاح بد رنگی ، فرم و زیبایی دندان به کار می رود. لومینیزر روکشی به نازکی لنز چشم است و مقاومتی چون دندان های طبیعی دارد. و بسیار طبیعی و زیبا در دهان جلوه می دهد.  لومینیرز دندان تا کنون برنده 3 دوره پی در پی جایزه بهترین محصول زیبایی دندانپزشکی دنیا را به دست آورده است.

ویژگی های  لومینیرز دندان

• عدم تغییر رنگ
  • استحکام بالا به اندازه دندان طبیعی
  • عدم ( یا حداقل ) تراش بافت دندان طبیعی
  • رنگ بسیار طبیعی به اندازه دندان طبیعی
  • ماندگاری بسیار بالا و همیشه گی

لومینیرز دندان چگونه انجام می شود

برای انجام لومینیرز تنها 2جلسه حضور بیمار در دندان پزشکی لازم است ، در این روش بیمار به صرف وقت زیادی ندارد و مشکل زمان را نیز حل کرده است. نخست از تمامی دندانهای بیمار در جلسه اول یک قالب کلی گرفته می شود، سپس در جلسه دوم پروتز ساخته شده و روی دندان های طبیعی نسب می شود. این پروسه کاملا بدون درد و خونریزی انجام می شود.

لومینیرز-دندان

مزایای لومینیرز دندان

• در طول درمان بیمار هیچگونه درد یا ناراحتی در دهان حس نخواهد کرد.
  • این روش درمانی کاملاً بی درد است و در طول جلسه درمانی کار گذاشتن لومینیرز ، بیمار با احساس درد و ناراحتی مواجه نمی شود.
  • در لومینیرز احتیاجی به تراش ساختار طبیعی دندان نمی باشد یا مقدار دندان لازم برای برداشتن در این حالت بسیار مختصر است. به این ترتیب بیمار می تواند بخش عمده دندان های طبیعی خود را داشته باشد.
  • لومینیرز جلوه ای کاملاً طبیعی در دهان دارد و به همین خاطر امکان تشخیص آن از دندان های طبیعی بیمار وجود ندارد.
  • لومینیرز یک روش درمانی کاملاً مقرون به صرفه است و فقط به 2 جلسه درمان نیاز دارد.

با تشکر مدیریت سایت دکتر لیلا صدقی جراح و دندانپزشک