دکتر لیلا صدقی » متفرقه » بهترین دکتر کامپوزیت ونیر دندان در شهرک غرب
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

بهترین دکتر کامپوزیت ونیر دندان در شهرک غرب

بهترین دکتر کامپوزیت ونیر دندان در شهرک غرب

کامپوزیت ماده ای است که در دندانپزشکی بسیار کاربرد دارد، برای درمان حفره های به وجود آمده در دندان و همینطورترمیم بخش تخریب شده دندان، بهترین دندانپزشک، قسمت های پوسیده و یا شکسته دندان را حذف کرده و دندان را پر خواهد کرد.

همینطور یکی از روش های زیبایی در دندانپزشکی با کامپوزیت انجام می شود، با قرار دادن مواد کامپوزیتی روی دندان، دندان ها سفید تر و زیباتر جلوه خواهند کرد و این کار باید توسط دندانپزشک زیبایی انجام شود.

پرکننده های دندان، برای ترمیم دندان های پوسیده و شکسته استفاده خواهند شد.در ادامه مطلب مراحل پرکردن دندان با کامپوزیت و همچنین نحوه کاربرد کامپوزیت برای سفید کردن دندان و نمونه هایی از سفیدکردن دندان با کامپوزیت ونیر ، آورده شده است.

مراحل پرکردن دندان با کامپوزیت چگونه است؟

ابتدا یک دندان پزشک خوب، دندان را بررسی کرده تا میزان پوسیدگی،شکستگی و هر نوع مشکل دیگر در دندان مشخص شود.ممکن است در این مرحله مشخص شود که دندان نیاز به عصب کشی دارد و یا قسمت عمده ای از دندان ریخته است و باید روکش شود و یا هر نوع درمان دیگری.
درصورتی که دندانپزشک قصد پر کردن دندان را داشته باشد طبق مراحل زیر کار را انجام خواهد داد:

مرحل ترمیم دندان

کامپوزیت ونیر ده دندان فک بالا و فک پایین

کامپوزیت ونیر ده دندان فک بالا و فک پایین

آمادگی دندان برای ترمیم :

ابتدا بی حسی موضعی در ناحیه ای که قرار است کار شود، انجام می شود.بعد از گذشت زمان کمی و اطمینان از بی حس شدن دندان، کار آغاز خواهد شد.

حذف پوسیدگی های دندان :

در مرحله ی بعد، قسمت فاسد دندان برداشته می شود و این کار با استفاده از وسایل و تجهیزات دندانپزشکی انجام خواهد شد.انتخاب ابزار بستگی به میزان پوسیدگی،محل قرار گیری دندان و تسلط دندان پزشک، متفاوت انتخاب خواهد شد.
سپس دوباره دندانپزشک بررسی می کند که آیا پوسیدگی به طور کامل برداشته شده است و یا خیر؟
دندانپزشکی نیاز به دقت ومهارت زیادی دارد و باید دندان در هر مرحله به خوبی بررسی شود تا پوسیدگی باقی نمانده و باعث عود پوسیدگی عمیق در دندان نشود.

پرکردن دندان

بعد از آن که پوسیدگی به میزان کامل برداشته شد، دندان پاکسازی و ضدعفونی می شود و در ادامه با استفاده از موادی برای پرکردن دندان مانند کامپوزیت ، از دندان و عصب آن محافظت می شود.در این مرحله نیز دندانپزشک، دندان را بررسی می کند تا ترمیم به طور کامل انجام شود و هم سطح دیگر دندان ها بوده و بیمار نیز در جویدن در آینده مشکل پیدا نکند.

کامپوزیت ونیر ده دندان فک بالا و فک پایین

کامپوزیت ونیر ده دندان فک بالا و فک پایین

هزینه پرکردن دندان با کامپوزیت

معمولا هزینه برای پرکردن دندان با کامپوزیت، شامل هزینه ی بالایی نخواهد بود و اما هزینه به میزان پوسیدگی و پرکردگی و همینطور مواد استفاده شده در پرکردگی و در نهایت بیمه و محل انجام کار، بستگی دارد.

مزایای پرکردن دندان با کامپوزیت

• کامپوزیت هم رنگ دندان بوده و این مورد بسیار حائز اهمیت است .
• با ساختار دندان طبیعی سازگاری دارد و هیچگونه مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
• انعطاف پذیری بالایی دارد و برای دندانهای شکسته و یا ترمیم کاربرد دارد.
• کاربرد آن بسیار آسان است.

دکتر لیلا صدقی جراح و دندانپزشک، با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به بررسی بیماری های دهان و دندان می پردازد . می توانید برای دریافت اطلاعات در این خصوص از دندانپزشک زیبایی خوب در غرب تهران با شماره 02188696845 تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید ما را دراینستاگرام دکتر لیلا صدقی دنبال کنید.

ایجاد لبخند زیبا با کامپوزیت

کامپوزیت می تواند یک گزینه خوب و با هزینه به صرفه برای ایجاد یک لبخند زیبا باشد.
کامپوزیت یک روش زیبایی است، که نوعی مواد دندانی روی دندان ها قرار گرفته و ظاهر آن هارا سفید و زیباتر می کند.
اما زمانی که برای ایجاد ظاهر بهتر دندان ها به بهترین دندانپزشک زیبایی مراجعه می کنید، ابتدا دندان هارا بررسی کرده، در صورت وجود مشکل، نیاز ترمیم،عصب کشی و..، بیمار را آگاه کرده و باید ابتدا ترمیم دندان انجام شود.
یکی از روش های مناسب برای سفید کردن دندان به صورت دائمی،کامپوزیت ونیر دندان است.
بعد از اصلاح کامل دندان ها و مشاوره دندانپزشکی، رنگ کامپوزیت دندان انتخاب شده و مواد کامپوزیتی روی دندان ها قرار می گیرند و موجب سفید شدن رنگ دندان خواهند شد.
برای انتخاب رنگ کامپوزیت دقت کنید تا مطابق با رنگ دندان های طبیعی بوده و با چهره و رنگ پوست، هماهنگی داشته باشد.بدین صورت رنگ دندان ها بهتر و طبیعی تر جلوه خواهد کرد.

آیا سفید کردن دندان خطرناک است؟

مواد کامپوزیتی که برای سفید کردن دندان به کار می روند، مواد سازگار با دندان بوده و هیچگونه آسیبی به دندان وارد نمی کند و همینطور زمانی که برای سفیدکردن دندان با کامپوزیت، به بهترین دندانپزشک زیبایی مراجعه کرده باشید، به هیچ وجه این کار آسیب زا نیست. حتی اگر در آینده دندان ها مشکل پوسیدگی پیدا کنند، به راحتی قابل ترمیم خواهند بود.

مقالات مفید:

مراحل انجام کامپوزیت ونیر

پوسیدگی دندان بعد ازکامپوزیت ونیر

مقالات مرتبط
پوسیدگی دندان

پوسیدگی دندان

پوسیدگی دندان به از بین رفتن بافت سخت دندان که شامل مینا و عاج می باشد، گفته می‌شود. اما...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =